урс робототехн≥ки у школ≥ Ц це один ≥з найц≥кав≥ших вар≥ант≥в вивченн¤ компТютерних технолог≥й та програмуванн¤ на уроках чи гуртках.
ќбТЇктом досл≥дженн¤ Ї робот, ¤кого учн≥ сам≥ будують та програмують.
”н≥кальн≥стю робота Ї його комплектац≥¤ потужним 32-розр¤дним процесорм та сукупн≥стю датчик≥в,
сервомотор≥в та техн≥чних деталей, що дозволить учн¤м п≥д час зан¤ть почувати себе повноц≥нними
≥нженерами-науковц¤ми в невимушен≥й навчально-≥гров≥й атмосфер≥.
омандна робота над проектами з робототехн≥ки спонукаЇ до глибокого вивченн¤ ¤к механ≥ки
складових сучасного робота так ≥ в≥зуального програмуванн¤.
ƒодатковим стимулом вивченн¤ робототехн≥ки Ї участь у щор≥чних ¬сеукрањнських та —в≥тових ол≥мпадах з
робототезхн≥ки.
урс маЇ к≥лька р≥вн≥в складност≥, що дозвол¤Ї дитин≥ реал≥зувати своњ знанн¤ та навички ¤к у дит¤чому так ≥ юнацькому в≥ц≥.
урс рекомендований ћ≥н≥стерством осв≥ти та науки дл¤ учн≥в 5-8 клас≥в.
‘ото з сем≥нару
ј цього робота склали “ет¤на “адењвна, ≤рина ћихайл≥вна, ¬асиль √ригорович!
”часники клубу "Ѕ≥т" працюють в проектах р≥зних програм, форум≥в, осв≥тн≥х установ.