«Бобер» - Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності

Конкурс проводиться щорічно у першу неділю листопада спільно з Міжнародною Спільнотою “Бобер” (“International Beaver Community”).
Організація «International Beaver Community» налічує на сьогодні 13 країн.
Україна впершне провела в себе конкурс в 2008.
У 2010 році в Україні взяло участь близько 25 000 учасників.

БОБЕР - 2011

6 листопада 2011 року відбувся конкурс"Бобер-2011"

У Чернівецькій області у конкурсі «Бобер – 2011» взяли участь 624 школярів
із навчальних закладів м. Чернівці, шкіл Глибоцького, Новоселицького, Путильського і Вижницького районів.
Учні ЗНЗ № 2, 3, 4, 8, 12, 14, 24, 25, 27, 28, 30, 33, 37, 38, 41, гімназій № 2, 3, 4, 5, 7, ліцеїв № 1, 2, 3, 4,
військово-спортивного ліцею-інтернату м. Чернівці, вихованці КЮТ «Кварц», гуртка «БАЙТ» ОЦ НТТУМ,
як і школярі з Вашківецької ЗОШ І - ІІІ ступенів, Кам'янської ЗОШ І - ІІІ ступенів, Димківського НВК ,
Коровійської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Слобідського НВК, КЗ"Селятинської ЗОШ-інтернату І-ІІІступенів"
успішно справились і з тестовими завданнями конкурсу і з інтерактивними.


Учасники Вашківецької ЗОШ І - ІІІ ступенів Вижницького району


   


Учасники Чернівецької гімназії №2

   
   

Більш детально про конкурс "Бобер - 2011" У Чернівецькій гімназії №2

Учасники ЗОШ №24

   


Конкурс "Бобер" у Димківському НВК

   


Учасники Чернівецького ліцею №4

   


Конкурс проводиться в чотирьох вікових групах: БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класів,
БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів;
БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Конкурс триває:
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин.

Зміст і структура завдань
Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1. Текстові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.


Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 4 – 5 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується 24 завдання ( 8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується 27 завдань ( 9 – по 3 бали, 9 – по 4 бали, 9 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується 30 завдань ( 10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 4-5 класу – 114 балів;
для учнів 6-7 класу – 126 балів;
для учнів 8-9 класу – 138 балів;
для учнів 10-11 класу – 150 балів.

Результати будуть оголошені додатково. Слідкуйте за анонсами на сайті.

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!

Обласний координатор конкурсу "Бобер": Тетяна Спориніна




Сайт управляется системой uCoz